Regulamin serwisu ŚWIAT MAGII w brzmieniu obowiązującym od dnia 17.07.2021 r. (zwany dalej „Regulaminem”)
I. Informacje ogólne (w tym dane identyfikujące przedsiębiorcę, adres przedsiębiorstwa, adres poczty elektronicznej, numer telefonu).
1. Regulamin reguluje prawa i obowiązki związane z korzystaniem ze sklepu internetowego dostępnego pod domeną http://pracowniadruida.pl/ oraz zasady dokonywania za jego pośrednictwem zakupu towarów.
2. Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
a. KLIENT – osoba fizyczna o pełnej lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych albo działająca przez prawidłowo umocowaną osobę osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. W przypadku, gdy Klientem jest osoba o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, nie może ona dokonać zakupu w Sklepie Internetowym, jeżeli nie posiada zgody swojego przedstawiciela ustawowego na dokonanie takiej czynności, z zastrzeżeniem, że co do zasady Umowy Sprzedaży zawierane w ramach Sklepu Internetowego mają charakter umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego;
b. KONSUMENT – Klient, który jest osobą fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
c. KONTO KLIENTA – bezpłatna Usługa Elektroniczna udostępniana Klientowi w ramach Sklepu Internetowego; oznaczony loginem i hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznych Sprzedawcy pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług określonych Regulaminem. Klient loguje się na swoje Konto Klienta po dokonaniu rejestracji na stronie internetowej Sklepu Internetowego;
d. NEWSLETTER – bezpłatna Usługa Elektroniczna, polegająca na dostarczaniu przez Sprzedawcę Klientowi, za zgodą Klienta, informacji o Produktach, Sklepie Internetowym, Promocjach oraz innych informacji handlowych, na podany przez Klienta adres e-mail lub smsem (z zastrzeżeniem wyrażenia odpowiednich zgód);
e. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży za zapłatą ceny. Produkty są usługami wirtualnymi i produktami realnymi w sensie rodzaju materiału użytego do produkcji danego produktu;
f. PROMOCJE – szczególne warunki sprzedaży, uregulowane na zasadach wyrażonych w odrębnych regulaminach, dotyczące specjalnej oferty Sklepu Internetowego obowiązującej w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych. W przypadku rozbieżności postanowień właściwego regulaminu Promocji z postanowieniami Regulaminu, pierwszeństwo mają postanowienia właściwego regulaminu Promocji;
g. PUNKT ODBIORU – oznaczone miejsce odbioru przesyłki zawierającej zamówione Produkty. Punktem Odbioru może być w szczególności placówka pocztowa, paczkomat, placówka operacyjna sieci DPD, przy czym każdorazowo informacje o dostępnych aktualnie Punktach Odbioru znajdują się w zakładce Dostawa oraz formularzu Zamówienia;
h. REGULAMIN – niniejszy regulamin, który w zakresie Usług Elektronicznych jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344);
i. SKLEP INTERNETOWY – platforma sprzedaży Produktów oraz świadczenia usług oferowanych przez Sprzedawcę, prowadzona przez PRACOWNIA DRUIDA, stanowiąca zespół połączonych ze sobą stron internetowych, dostępna za pośrednictwem adresu URL;
j. SPRZEDAWCA/PRACOWNIA DRUIDA Norbert Respondek. z siedzibą w Bytomiu, ul. Łagiewnicka 33/3, 41 – 902 Bytom, zarejestrowana w Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej nr 6261020884 dla miasta Bytom, NIP: 626-102-08-84, REGON: 272468962, tel.: +48 694-106-606, e-mail: pracownia.druida@gmail.com;
k. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.), zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktów za zapłatą ceny powiększonej o ewentualne koszty wysyłki;
l. USŁUGA ELEKTRONICZNA/ USŁUGI ELEKTRONICZNE – usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344);
m. WYMAGANIA TECHNICZNE – minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do korzystania ze Sklepu Internetowego, korzystania z Usług Elektronicznych lub zawarcia Umowy Sprzedaży, tj.:
(1) dostęp do komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet,
(2) dostęp do poczty elektronicznej;
(3) przeglądarka internetowa (we wskazanych lub nowszych wersjach): Internet Explorer (min. wersja 11) lub Google Chrome (min. wersja 80) lub Mozilla Firefox (min. wersja 74) lub Safari (min. wersja 13.0.1.),
(4) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript. Aby utworzyć Konto i dokonać zakupów w Sklepie Internetowym Klient musi posiadać ważny i aktywny adres e-mail. Strona internetowa Sklepu Internetowego jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768 pikseli. W przypadku skorzystania przez Klienta z możliwości odbioru zamówionych Produktów osobiście, zostanie podany odpowiedni adres do odbioru. Klient musi posiadać urządzenie mobilne umożliwiające odbiór wiadomości sms;
n. ZAMÓWIENIE – formularz udostępniony w ramach Sklepu Internetowego, określający Produkty jakie zamierza kupić Klient oraz dane Klienta konieczne dla zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie przesłane Sprzedawcy stanowi oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży.
o. ZASADY RYTUALNE – zasady spisane dla klientów korzystających z Usług Rytualnych, mające na celu odrębne wskazania zakazów i nakazów oraz zaleceń aby osiągnąć pozytywy wynik działania danego Rytuału. Jeśli klient zamierza zakupić daną usługę Rytualną musi zapoznać się z Zasadami Rytualnymi i wyrazić akceptację w odrębnym Oświadczeniu, który jest dostępny na stronie Sklepu ŚWIAT MAGII.
3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta Klienta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia na zakup Produktów.
II. Biuro Obsługi Klienta
1. PRACOWNIA DRUIDA prowadzi Biuro Obsługi Klienta, które telefonicznie udziela Klientom informacji w zakresie prowadzonej przez Sklep Internetowy działalności, w dni robocze i weekendy w godzinach od 0:00 do 24:00 pod numerem telefonu +48 694 106 606 oraz pod adresem e-mail: pracownia.druida@gmail.com. Koszt połączenia z Biurem Obsługi Klienta wynika z taryfy podstawowej operatora telefonicznego.
III. Usługi Elektroniczne
1. PRACOWNIA DRUIDA świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego ŚWIAT MAGII nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Klientów:
a. udostępnienie Klientowi w ramach Sklepu Internetowego indywidualnego Konta Klienta, pozwalającego na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności;
b. umożliwienie Klientowi składania Zamówień na Produkty w Sklepie Internetowym;
c. otrzymywanie przez Klienta Newslettera.
2. W ramach Sklepu Internetowego ŚWIAT MAGII, PRACOWNIA DRUIDA zobowiązuje się do świadczenia usług, o których mowa w ust. 1 powyżej, w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Klient może założyć indywidualne Konto Klienta w Sklepie Internetowym. Założenie Konta Klienta nie jest wymagane, aby dokonać zakupu w Sklepie Internetowym. Utworzenie i korzystanie z Konta Klienta jest w zakresie świadczonych przez Sklep Internetowy usług dobrowolne i bezpłatne.
4. Umowa o świadczenie usługi utworzenia i prowadzenia Konta Klienta zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia przez Klienta formularza rejestracyjnego w celu utworzenia Konta Klienta, zaakceptowania postanowień niniejszego Regulaminu oraz naciśnięciu przycisku „Zarejestruj się”. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieoznaczony i w języku polskim.
5. Konto Klienta umożliwia w szczególności zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień Klienta oraz szybszą procedurę złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym.
6. Klient może rozwiązać umowę o świadczenie Usług Elektronicznych w każdym czasie i bez podania przyczyn zgłaszając pod adres pracownia.druida@gmail.com lub pisemnie na adres PRACOWNIA DRUIDA Norbert Respondek. Wierzchowo 66, 78-411 Wierzchowo, żądanie rozwiązania umowy, podając dane identyfikacyjne Klienta tj., adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym. W przypadku zgłoszenia takiego żądania, w celu potwierdzenia tożsamości Klienta Biuro Obsługi Klienta może skontaktować się z Klientem na podany adres e-mail lub numer telefonu. Nie dotyczy to Świadczenie Usług Rytualnych, które mają odrębne zastosowanie i wytyczne.
7. PRACOWNIA DRUIDA może w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z Klientem za odpowiednim, co najmniej 14 – dniowym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów rozumianych wyłącznie jako (katalog zamknięty) istotne naruszenie przez Klienta postanowień III.10 i III.11 i ZASAD RYTUALNYCH. Regulaminu lub trwałe zaprzestanie świadczenia usług drogą elektroniczną przez PRACOWNIA DRUIDA umotywowane obiektywnymi względami.
8. Pola uzupełniane przez Klienta przy tworzeniu Konta Klienta oraz w formularzach udostępnianych w celu realizacji Zamówienia powinny zawierać prawdziwe i aktualne dane Klienta oraz powinny być aktualizowane, w zakresie w jakim jest to konieczne dla prawidłowego wykonania świadczonych przez PRACOWNIA DRUIDA usług.
9. Reklamacje związane z Usługami Elektronicznymi świadczonymi przez PRACOWNIA DRUIDA można składać w szczególności telefonicznie pod numerem +48 694 106 606 lub drogą elektroniczną wysyłając wiadomość pod adres e-mail pracownia.druida@gmail.com. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy o wskazanie w treści zgłoszenia reklamacyjnego imienia i nazwiska Klienta, adres poczty elektronicznej do kontaktu, jak również dokładny opis i powód reklamacji / pytania. PRACOWNIA DRUIDA rozpatruje reklamacje/pytania do 14 dni od dnia ich otrzymania oraz informuje o wyniku jej rozpatrzenia. W sytuacji, gdy podane w reklamacjach/pytaniach dane lub informacje wymagają uzupełnienia, PRACOWNIA DRUIDA zwraca się, przed ich rozpatrzeniem, do składającego reklamację o ich uzupełnienie, z zastrzeżeniem, że w każdym przypadku PRACOWNIA DRUIDA jest zobowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Konsumenta w terminie maksymalnie 30 dni od jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację PRACOWNIA DRUIDA przekazuje Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
10. Klient zobowiązany jest do korzystania z usług oferowanych przez PRACOWNIA DRUIDA w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego.
11. Klient zobowiązuje się do niepodejmowania działań polegających na umieszczeniu w ramach Sklepu Internetowego treści naruszających przepisy prawa, w szczególności treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste (zakaz umieszczania treści bezprawnych).
12. Jeśli klient korzysta z Usługi Rytuału powinien stosować się do Zasad Rytualnych i Zaleceń osoby wykonującej te działania w ramach danej Usługi. Zasady Rytualne zamieszczone są na dole Regulaminu Sklepu ŚWIAT MAGII.
IV. Newsletter
1. W celu zawarcia usługi dostarczania przez Sklep Internetowy Newslettera, Klient zobowiązany jest wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera poprzez udostępnienie swojego aktywnego adresu e-mail w polu „Zapisz się do newslettera” oraz naciśnięcie przycisku „Zapisz”. Umowa o świadczenie usługi dostarczania Newslettera zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Klienta woli otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link aktywujący przesyłany przez Sklep Internetowy na podany przez Klienta adres e-mail.
2. Klient może w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie dostarczania usługi Newslettera poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w każdym Newsletterze przesyłanym do Klienta lub poprzez zgłoszenie takiego żądania na adres pracownia.druida@gmail.com podając adres e-mail Klienta, na który wysyłany jest Newsletter.
V. Zamówienia
1. Zamówienia na Produkty można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia nie Wróżbiarskie i nie Rytualne przyjmowane są do realizacji w dni robocze, w godzinach od 8:00-16:00. A usługi Wróżbiarskie i Rytualne całą dobę.
2. Sklep Internetowy umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób, kolejno:
a. Klient dodaje wybrany/e Produkt/y do koszyka.
b. Klient wybiera jeden z oferowanych sposobów dostawy (w przypadku zakupu Produktów nie dotyczy Usług, niektóre ze sposobów dostawy oferowane przez PRACOWNIA DRUIDA Norbert Respondek dla Produktów mogą nie być dostępne). W przypadku wyboru sposobu dostawy polegającego na odbiorze Produktów w Punkcie Paczkomaty lub w Punkcie Odbioru, Klient wybiera z listy miejsce, w którym nastąpi odbiór Produktów;
c. Zalogowany Klient posiadający Konto Klienta potwierdza lub uzupełnia w formularzu Zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży (m.in. numer telefonu lub adres). Klient, który nie posiada Konta Klienta musi samodzielnie wypełnić formularz Zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży.
d. Klient wybiera sposób zapłaty ceny i pozostałych wskazanych w formularzu Zamówienia sumarycznych kosztów realizacji Zamówienia.
e. Klient przesyła Zamówienie za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego (przycisk: „Zamawiam i płacę”).
f. Sklep Internetowy w odpowiedzi na Zamówienie Klienta niezwłocznie wysyła do niego wiadomość elektroniczną na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail, z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia, a następnie kolejną z informacją o przyjęciu oferty składanej przez Klienta bądź informacji o braku możliwości jej przyjęcia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Biuro Obsługi Klienta (otrzymania wiadomości e-mail przez Klienta), Umowa Sprzedaży uważana jest za zawartą.
g. Klient zobowiązany jest przy zakupie Usług Rytualnych do zapoznania się z Zasadami Rytualnymi, które są ważne dla pozytywnego wykonania Usługi Rytuału.
h. Klient może zawrzeć osobną pisemną Umowę Kupna Sprzedaży z PRACOWNIA DRUIDA na zasadach ogólnych. Formularz dostępny jest do pobrania na dole REGULAMINU.
3. Zamówienie przesłane przez Klienta za pośrednictwem udostępnionego przez Sklep Internetowy formularza stanowi oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, za pośrednictwem Sklepu Internetowego ŚWIAT MAGII.
4. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do możliwości aktualizowania cen Produktów zamieszczonych na stronie Sklepu Internetowego, jednakże nie wpływa to na Zamówienia złożone i przyjęte przez Sklep Internetowy przed wprowadzeniem zmian i dotyczy to tylko cen produktów a nie Usług Ezoterycznych i Rytualnych, bo tu ceny są dostosowywane do możliwości wykonania danej Usługi.
5. Informacje prezentowane na stronie Sklepu Internetowego SWIAT MAGII stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez PRACOWNIA DRUIDA do Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego co wiąże się z możliwością podpisania osobnej papierowej Umowy Kupna – Sprzedaży, której formularz umieszczony jest do pobrania na dole REGULAMINU.
6. Każdorazowy zakup Produktu może być udokumentowany fakturą na wyraźną prośbę klienta.
7. Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Konsumentem są określone na stronie każdego Produktu.
VI. Dostawa Produktów
1. Przesyłka zawierająca Produkty dostarczana jest:
a. bezpośrednio na adres podany przez Klienta w formularzu Zamówienia; do wybranego przez Klienta z listy udostępnionej w formularzu Zamówienia ŚWIAT MAGII;
b. do wybranego przez Klienta z listy udostępnionej w formularzu Zamówienia Punktu Odbioru. Zmiana adresu dostawy po złożeniu przez Klienta Zamówienia może zostać dokonana na wniosek Klienta zgłoszony za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres pracownia.druida@gmail.com, przy czym PRACOWNIA DRUIDA może nie uwzględnić wniosku Klienta, jeżeli Produkt został już wysłany.
2. PRACOWNIA DRUIDA oferuje następujące dostawy Produktów do Klienta.
a. przesyłka kurierska;
b. przesyłka pocztowa;
c. odbiór osobisty w siedzibie firmy lub pod innym adresem;
d. dostawa Pocztowa na adres za pobraniem.
e. forma elektroniczna Usług Wróżbiarskich – Komunikatory Messenger, WhatsApp, Skype.
3. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub rodzaju Produktu (w tym w przypadku Zamówienia obejmującego Produkty Partnera). Dostępne sposoby dostawy mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Produkty nimi objęte (np. jeżeli Klient złoży zamówienie obejmujące zarówno Produkty, jak i Usługi).
4. Szczegółowe informacje o oferowanych w Sklepie Internetowym ŚWIAT MAGII formach dostawy (sposobie spełnienia świadczenia przez PRACOWNIA DRUIDA) znajdują się w zakładce Dostawa, każdorazowo na stronie danego Produktu oraz w ramach formularzu Zamówienia, w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży w zakresie Produktów. Dostępne sposoby dostawy mogą różnić się w zależności od kategorii Produktów. Niektóre sposoby dostawy mogą być czasowo zawieszone lub wyłączone.
5. W przypadku wyboru przez Klienta opcji dostarczenia Produktów do wybranego Punktu (Siedziby), lub Punktu Odbioru Umowa Sprzedaży Produktów jest zawierana pod warunkiem rozwiązującym niedokonania odbioru Produktów w wyznaczonym terminie. Nieodebranie przez Klienta Produktów w wyznaczonym terminie powoduje ziszczenie się warunku rozwiązującego – Umowa Sprzedaży ulega rozwiązaniu, a PRACOWNIA DRUIDA zwraca niezwłocznie Klientowi uiszczone płatności w taki sposób, w jaki PRACOWNIA DRUIDA uzyskał zapłatę od Klienta.
6. Dostawa Produktów Partnera następuje bezpośrednio z magazynu handlowego PRACOWNIA DRUIDA. W przypadku złożenia przez Klienta Zamówienia obejmującego zarówno Produkty oraz Usługi, dostawa zamówionych towarów nastąpi w oddzielnych przesyłkach – Produkty zostaną dostarczone w formie towarowej a Usługi – w formie elektronicznej MESSENGER lub WhatsApp albo Skype.
7. Na łączny czas oczekiwania na otrzymanie przez Klienta danego Produktu (czas dostawy) składa się czas realizacji Zamówienia przez PRACOWNIA DRUIDA oraz czas dostarczenia Produktu przez przewoźnika. Czas realizacji Zamówienia przez PRACOWNIA DRUIDA, liczony jest od momentu potwierdzenia przez PRACOWNIA DRUIDA przyjęcia Zamówienia do realizacji i od momentu zaksięgowania środków płatniczych za towar i usługę na konto bankowe przez PRACOWNIA DRUIDA danej przesyłki zawierającej Produkty i wynosi 1 – 7 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Do powyższego czasu należy doliczyć czas dostawy Produktu przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy i jest każdorazowo prezentowany na podstronie danego Produktu.
W przypadku Produktów Partnera, czas realizacji Zamówienia oraz czas dostarczenia Produktów Partnera przez przewoźnika może być odmienny – każdorazowo jednak czas dostawy poszczególnych Produktów Partnera (łączny czas oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktów Partnera) zostanie jednoznacznie określony w sposób jasny i zrozumiały najpóźniej w chwili wyrażenia przez Konsumenta woli związania się umową na odległość.
8. Koszty dostawy Produktów ponosi Klient, chyba że warunki Promocji w odniesieniu do danego rodzaju dostawy będą stanowiły inaczej. Informacje o wysokości kosztów dostawy podane są każdorazowo obok prezentowanego w Sklepie Internetowym Produktu w zakładce Dostawa. Zamówione w Sklepie Internetowym ŚWIAT MAGII Produkty są dostarczane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do wybranych krajów Unii Europejskiej oraz każdorazowo na podstronie danego Produktu (zakładka Dostawa). Produkty Partnera są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, chyba że na podstronie danego Produktu Partnera wskazano inaczej (zakładka Dostawa). Ewentualne ograniczenia dotyczące dostarczania Produktów Partnera zostaną wyraźnie wskazane najpóźniej na początku składania Zamówienia przez Konsumenta.
VII. Sposób i termin zapłaty za Produkty
1. Ceny w Sklepie Internetowym ŚWIAT MAGII określone są w PLN (polskich złotych) i zawierają wszelkie należne cła i podatki, jednakże nie zostały powiększone o koszt dostawy, chyba że warunki Promocji stosowanej przez Sklep Internetowy stanowią inaczej.
2. Klient ma możliwość dokonania płatności w każdy sposób udostępniony przez Sklep Internetowy ŚWIAT MAGII w trakcie składania przez niego Zamówienia. PRACOWNIA DRUIDA każdorazowo udostępnia informacje o oferowanych sposobach płatności.
3. Klient może wybrać formę płatności spośród form płatności wskazanych w formularzu Zamówienia. Termin płatności za zamówione Produkty w przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „z góry” wynosi 3 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży (w przypadku płatności za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPo, termin płatności wynosi 30 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży). W przypadku braku dokonania przez Klienta płatności we wskazanym wyżej terminie PRACOWNIA DRUIDA przysługuje prawo do jednostronnego odstąpienia od Umowy Sprzedaży Produktów na podstawie art. 492 Kodeksu cywilnego. W wykonaniu prawa odstąpienia na tej podstawie PRACOWNIA DRUIDA prześle Klientowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży za pośrednictwem adresu e-mail podanego podczas składania Zamówienia.
4. PRACOWNIA DRUIDA może wprowadzić w ramach Sklepu Internetowego ŚWIAT MAGII okresowe Promocje. Produkty i Usługi mogą zostać wyłączone z zakresu Promocji bądź objęte oddzielną Promocją – każdorazowo na odrębnie ustalonych zasadach.
5. Ważność zamówienia i opłacenia Usługi a jej nie wykorzystanie przez Klienta w terminie od daty złożenia zamówienia do roku (12 miesięcy) traci ważność i nie można żądać po tym okresie zwrotu zaliczki lub dokonanych wpłat.
VIII. Stosowana przez PRACOWNIA DRUIDA procedura rozpatrywania reklamacji
1. Produkty oferowane w Sklepie Internetowym mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu.
2. Na PRACOWNIA DRUIDA ciąży prawny obowiązek dostarczenia Klientowi Produktów bez wad. Jeśli klient zażąda wykonania Usługi bez poprzedniego zweryfikowania słuszności wykonania działań Magicznych klient zobligowany jest do podpisania stosownego Oświadczenia o Roszczeniach, które można pobrać na dole REGULAMINU.
3. Jeżeli otrzymany przez Klienta Produkt jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji we wskazanych serwisach albo – niezależnie – z uprawnień przysługujących mu od PRACOWNIA DRUIDA z tytułu rękojmi. Nie dotyczy Usług Rytualnych jeśli klient nie stosował się do Zasad Rytualnych i zaleceń z tym związanych dla Klienta. Wykonywanie przez Klienta uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność PRACOWNIA DRUIDA z tytułu rękojmi. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Produktów niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
4. Klient może również skorzystać z oferowanego przez PRACOWNIA DRUIDA druku reklamacyjnego, który jest mu dostarczany wraz z Zamówieniem, jest to jednak fakultatywne.
5. PRACOWNIA DRUIDA jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawą (rękojmia). Nie dotyczy Usług Rytualnych jeśli udowodniono nie stosowanie się do Zasad Rytualnych i Zaleceń.
6. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może: – złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że PRACOWNIA DRUIDA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna; – żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. PRACOWNIA DRUIDA jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.
7. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez PRACOWNIA DRUIDA usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez PRACOWNIA DRUIDA. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Nie dotyczy Usług Rytualnych i Wróżbiarskich.
8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt PRACOWNIA DRUIDA dostarczyć wadliwy Produkt na następujący adres: Wierzchowo 66, 78-411 Wierzchowo. W przypadku Produktów i Usług Partnera, adres na który Klient powinien dostarczyć wadliwy Produkt zostanie wskazany na formularzu (dokumencie) załączonym do przesyłki zawierającej Produkty Partnera oraz każdorazowo wskazany przez PRACOWNIA DRUIDA w przypadku zgłoszenia przez Klienta chęci wykonania uprawnienia z tytułu rękojmi w zakresie Produktów Partnera (np. za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta).
9. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a PRACOWNIA DRUIDA nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
10. PRACOWNIA DRUIDA odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu Produktu przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
11. Klient może nie wykorzystać jednorazowo wszystkich pytań na sesji Ezoterycznej i resztę niewykorzystanych pytań z sesji może wykorzystać w innym terminie z gwarancją dostępności tych pytań w ciągu roku od pierwszej sesji. Klient może również zażądać zwrotu części wpłaty za nie wykorzystane pytania.
12. Klient może zażądać zwrotu części wpłaty za nie dokończony rytuał ze względów niestosowania się do Zasad Rytualnych lub na wyraźne żądanie klienta odliczonej kwoty z nie dokończonego danego Rytuału, bez przedstawiania powodów tej decyzji.
X. Adres, pod którym Konsument może składać reklamacje dotyczące Produktów
1. Klient (w tym Konsument) może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad Produktu w szczególności listownie na adres: PRACOWNIA DRUIDA Norbert Respondek Wierzchowo 66, 78-411 Wierzchowo, za pomocą wiadomości e-mail na adres: pracownia.druida@gmail.com. Prosimy o załączenie w miarę możliwości do reklamacji dowodu zakupu Produktu (np. paragon, potwierdzenie wpłaty banku lub faktura). W zgłoszeniu reklamacyjnym, w celu przyspieszenia jego rozpatrzenia, prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia, roszczenia zgłaszanego przez Klienta oraz danych kontaktowych Klienta.
2. W przypadku, gdy zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, PRACOWNIA DRUIDA skontaktuje się z Klientem w celu ich uzyskania. W przypadku zgłoszenia reklamacji w zakresie Produktów Partnera, w celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji przez PRACOWNIA DRUIDA, ze względów logistyczno – organizacyjnych prosimy o przekazanie zgłoszenia roszczenia w zakresie wad Produktów Partnera bezpośrednio na adres wskazany na formularzu (dokumencie) załączonym do przesyłki zawierającej Produkty Partnera jako adres do zgłoszenia reklamacji. Powyższe postanowienie nie uchybia obowiązkowi PRACOWNIA DRUIDA do rozpatrzenia reklamacji (zgłoszenia z tytułu rękojmi) skierowanej bezpośrednio do PRACOWNIA DRUIDA.
3. PRACOWNIA DRUIDA może udostępnić Klientowi możliwość zgłoszenia w Punkcie Odbioru zgłoszenie reklamacyjnego w zakresie Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym. Informacja o takiej możliwości zostanie każdorazowo zamieszczona w zakładce Reklamacje.
XI. Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy
1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży Produktu zawieranej w ramach Sklepu Internetowego przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa. Nie dotyczy Usług Rytualnych i w tym przypadku może klient wnioskować o zwrot kosztów do PRACOWNIA DRUIDA za niewykorzystane Pytania do Tarota w określonym terminie i Usług Rytualnych jeśli klient z własnych pobudek rezygnuje przed terminem z Usługi PRACOWNIA DRUIDA, to jeśli wpłacona całościowo kwotę kosztu danej Usługi przysługuje klientowi zwrot części sumy od daty rozpoczęcia Usługi i do daty planowanego zakończenia Usługi.
2. Konsument może odstąpić od umowy, składając PRACOWNIA DRUIDA oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy (zgodnym z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa w art. 30 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta), stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Według swojego wyboru, w zakresie odstąpienia od Umowy Sprzedaży Produktów, Konsument może alternatywnie skorzystać z oferowanego przez PRACOWNIA DRUIDA druku (formularza) dołączanego do przesyłki zawierającej Produkty, jednak nie jest to obowiązkowe i nie dotyczy Usług Rytualnych. Nie ogranicza to uprawnienia Konsumenta do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
3. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: pracownia.druida@gmail.com. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: PRACOWNIA DRUIDA Norbert Respondek Wierzchowo 66, 78-411 Wierzchowo. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w zakresie Produktów Partnera, ze względów logistyczno–organizacyjnych prosimy o przekazanie w miarę możliwości oświadczenia o odstąpieniu bezpośrednio na adres e-mail (w przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail) lub adres korespondencyjny (w przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną) wskazany na formularzu (dokumencie) załączonym do przesyłki zawierającej Produkty Partnera jako adres do przesłania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
4. Bieg 14 – dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku Umowy Sprzedaży Produktów – od objęcia Produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik nie dotyczy Usług Rytualnych. Jeżeli Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Produktu), partii lub części.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. PRACOWNIA DRUIDA ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów ale nie dotyczy to Usług Rytualnych. PRACOWNIA DRUIDA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. PRACOWNIA DRUIDA może w ramach Promocji lub szczególnej oferty na warunkach określonych w odrębnym regulaminie zaoferować Konsumentowi odbiór zwracanych Produktów, przez PRACOWNIA DRUIDA od Konsumenta. W pozostałych przypadkach, PRACOWNIA DRUIDA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Produktów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Do zwracanego Produktu prosimy o dołączenie w miarę możliwości dowodu zakupu (paragon lub faktura).
8. Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez PRACOWNIA DRUIDA, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Konsument ma obowiązek zwrócić PRACOWNIA DRUIDA zwracany Produkt lub przekazać Produkt osobie upoważnionej przez PRACOWNIA DRUIDA do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy i nie dotyczy to Usług Rytualnych, chyba że PRACOWNIA DRUIDA – w ramach odrębnych warunków Promocji – zaoferuje Konsumentowi możliwość odbioru od niego zwracanych Produktów. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy odesłanie Produktów przed jego upływem ale nie dotyczy to Usług Rytualnych. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Produktów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie.
10. Zwracane Produkty należy odesłać na następujący adres: PRACOWNIA DRUIDA, Wierzchowo 66,78-411 Wierzchowo w przypadku odesłania Produktów Partnera – na adres wskazany na formularzu dołączanym do przesyłki zawierającej Produkty i Usługi.
11. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktów, chyba że PRACOWNIA DRUIDA w ramach odrębnych warunków Promocji określonych w regulaminie Promocji zgodzi się ponieść takie koszty. W przypadku odstąpienia od całości lub części Zamówienia obejmującego zarówno Produkty i Usługi, jak i Produkty Partnera, prosimy o odesłanie poszczególnych towarów na adres o których mowa w punkcie 10 powyżej – w miarę możliwości zgodnie z tym czy są to Produkty PRACOWNIA DRUIDA czy Produkty Partnera i nie dotyczy to Usług Ezoterycznych i Rytualnych.
12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Produktów i Usług Wróżbiarskich oraz Rytualnych będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów w części, jeśli już wdrożona jest praca nad rytuałem a została przerwana na jego prośbę. Dotyczy to również nie wykorzystanej części pytań z sesji ezoterycznej. PRACOWNIA DRUIDA zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa i ewentualnie na podstawie podpisanego w osobnym formularzu Umowy Kupna – Sprzedaży oraz jeśli klient nie stosował się do ZASAD RYTUALNYCH.
13. PRACOWNIA DRUIDA może udostępnić Klientowi możliwość dokonania w Punkcie adresowym zwrotu Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym. Informacja o takiej możliwości zostanie każdorazowo zamieszczona w zakładce Zwroty.
14. Zwroty płatności dla Usług Rytualnych mogą nastąpić tylko w okresie przed rozpoczęciem pracy nad Rytuałem i jeśli PRACOWNIA DRUIDA stwierdzi niedociągnięcia ze strony klienta w tym nie stosowanie się do Zasad Rytualnych PRACOWNIA DRUIDA może zwrócić część lub w ogóle nie zwrócić zapłaty za Usługę jeśli praca nad Rytuałem została rozpoczęta lub na wyraźną prośbę przerwania czynności Rytualnych bez przedstawiania powodów takiej decyzji ze strony klienta. W przypadku korzystania klienta z Usługi Wróżbiarskiej jest możliwość zwrotu odpowiedniej kwoty za nie wykorzystane pytania na sesji z Wróżeniem a ważność upływa po roku (12 miesięcy) od daty wykupu usługi.
XII. Brak prawa odstąpienia od umowy Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1. Dotyczy tylko usług nie elektronicznych w tym;
a. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
b. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami a w Instrukcji zaznaczono nie otwieranie zabezpieczeń i specjalnych pojemników produktu specjalnego (Amulety);
c. której przedmiotem świadczenia (Produktami) są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu lub wysłane drogą elektroniczną nie podlegają zwrotowi.
d. Nie podlegają zwrotowi wykonane w całości Usługi Ezoteryczne i Rytuały w uzgodnionym czasie i są one objęte odrębnymi przepisami i Oświadczeniami, które można pobrać na dole REGULAMINU.
XIII. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych
1. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu koszyk poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z koszyka. Skorygowania złożonego Zamówienia można dokonać również poprzez kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości e-mail na adres BOK wskazany w pkt II.
2. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta Klienta w każdym czasie korzystając z opcji dostępnych w ramach Konta Klienta.
3. Jeśli Klient chce zrezygnować z Usług Rytualnych ze względów osobistych zobowiązany jest w ciągu 24 godzin zgłosić tę chęć. Jeśli w ciągu 24 godzin nie zgłosi chęci rezygnacji z danej Usługi uważa się umowę sprzedaży za ważną i nie można jej już zmienić ze względu na specyfikę działań magicznych.
XIV. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnianie treści zawieranej umowy
1. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym http://pracowniadruida.pl//regulamin-serwisu/ oraz w siedzibie PRACOWNIA DRUIDA i pod podanymi adresami. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie oraz pobierać go w formacie *.pdf a także sporządzić jego wydruk.
2. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Produkt specyfikacji Zamówienia oraz fiskalnego dowodu zakupu.
3. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Klienta.
XV. Postanowienia końcowe
1. Umowa Sprzedaży i umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest w języku polskim.
2. Regulamin w aktualnej wersji obowiązuje do dnia 31 kwiecień 2022 r.
3. PRACOWNIA DRUIDA zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
a. zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż Produktów lub świadczenie usług drogą elektroniczną przez PRACOWNIA DRUIDA wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie o świadczenie usług lub Umowie Sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a PRACOWNIA DRUIDA;
b. konieczność dostosowania działalności PRACOWNIA DRUIDA do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z:
– decyzji właściwego w zakresie działalności PRACOWNIA DRUIDA organu administracji publicznej lub – orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie działalności PRACOWNIA DRUIDA wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie o świadczenie usług lub Umowie Sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a PRACOWNIA DRUIDA;
c. zmiana sposobu świadczenia Usług Elektronicznych przez PRACOWNIA DRUIDA spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie) oraz wynikająca z odrębnych Zasad Rytualnych;
d. zmiana zakresu lub zasad świadczenia przez PRACOWNIA DRUIDA Usług świadczonych drogą elektroniczną, do których stosują się postanowienia Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez PRACOWNIA DRUIDA dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem i oferowanych Klientowi;
e. połączenie, podział albo przekształcenie PRACOWNIA DRUIDA lub zmiana innych danych identyfikacyjnych PRACOWNIA DRUIDA określonych w Regulaminie.
4. PRACOWNIA DRUIDA poinformuje Klientów o zmianie Regulaminu z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. W przypadku Klientów, którzy zaakceptowali Regulamin, mają oni prawo do wypowiedzenia zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu i nie dotyczy to Usług Rytualnych. Zmiana Regulaminu nie wpływa na treść i warunki zawartych przez Klienta i PRACOWNIA DRUIDA Umów Sprzedaży Produktów (pliki formularzy do pobrania na dole Regulaminu) przed zmianą Regulaminu.
6. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, PRACOWNIA DRUIDA udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację na stronie oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przez Klienta adres e-mail.
7. Prawem właściwym dla zawarcia w ramach Sklepu Internetowego ŚWIAT MAGII Umowy Sprzedaży lub umowy świadczenia usług jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Ewentualne spory pomiędzy PRACOWNIA DRUIDA a Klientem, niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę PRACOWNIA DRUIDA.
8. Wybór prawa polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy PRACOWNIA DRUIDA a Konsumentem, na mocy prawa które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.
9. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym adresem URL REGULAMIN skąd Klienci mogą w każdym czasie przeglądać, a także sporządzić jego wydruk.
XVI. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
1. Spór wynikający z umowy zawartej pomiędzy Konsumentem a PRACOWNIA DRUIDA może zostać zakończony polubownie w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Udział PRACOWNIA DRUIDA w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest dobrowolny, a przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania PRACOWNIA DRUIDA do wzięcia udziału w takim postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, PRACOWNIA DRUIDA każdorazowo przekaże Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo o odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Jeżeli PRACOWNIA DRUIDA nie złożył żadnego oświadczenia, uznaje się, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
2. Na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, pod rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej może być poddany na wniosek Konsumenta spór o prawa majątkowe wynikły z umowy zawartej pomiędzy Konsumentem a PRACOWNIA DRUIDA.
3. Na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, jeżeli przemawia za tym charakter sprawy, wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej podejmuje działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy Konsumentem a przedsiębiorcą poprzez umożliwienie zbliżenie stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu. Postępowanie wszczyna się na wniosek Konsumenta, złożony do wojewódzkiego inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez PRACOWNIA DRUIDA.
4. Konsument może również zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
5. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności, w obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. Konsument może również uzyskać informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php).
6. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Konsument może skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR.
XVII. Faktury elektroniczne
1. Akceptując niniejszy Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i udostępnianie (przesyłanie) przez PRACOWNIA DRUIDA faktur w formie elektronicznej, jak również faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta podczas zakładania Konta Klienta bądź podczas składania Zamówienia, za którego prawidłowe wskazanie odpowiada Klient i tylko na wyraźną chęć otrzymania Faktury za Produkty i Usługi świadczone przez PRACOWNIA DRUIDA.
2. Formatem faktury elektronicznej jest PDF (Portable Document Format).
3. Wycofanie zgody oznacza brak akceptacji Regulaminu i tym samym brak możliwości skorzystania z usług PRACOWNIA DRUIDA.
4. PRACOWNIA DRUIDA wystawia Faktury na wyraźne polecenie oraz prośbę klienta i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści.
XVIII. ZASADY RYTUALNE – Obowiązki i prawa.
1. Przestrzeganie Zasad Rytualnych jest obligatoryjne i dotyczy tylko tych klientów, którzy wykupili Usługę Rytuału w Sklepie ŚWIAT MAGII oraz osobiście w Punkcie Sprzedaży. Klient jest zobowiązany przed lub po zakupie Usługi Rytualnej zapoznać się z Zasadami Rytualnymi i w odrębnym OSWIADCZENIU potwierdzić, że klient zapoznał się z ZASADAMI RYTUALNYMI i będzie się stosować do Zasad Rytualnych i Zaleceń oraz może zawrzeć osobną papierową Umowę Kupna – Sprzedaży, formularz do pobrania na dole REGULAMINU.
2. Niestosowanie się do Zasad Rytualnych jest jednoznaczne z rozwiązaniem Umowy Kupna – Sprzedaży z PRACOWNIA DRUIDA a Klientem.
3. Nie zastosowanie się do Zasad Rytualnych Klienta może spowodować zaprzestanie pracy nad danym Rytuałem i PRACOWNIA DRUIDA jest zobowiązana natychmiast powiadomić Klienta drogą mailową, komunikatorem lub telefonicznie o zaprzestaniu pracy nad danym Rytuałem nie później niż w ciągu 24 godzin. Przedstawiając powód (dowód) danej decyzji.
4. Wykupione usługi wróżbiarskie (pytania do Kart Tarota) a całkowicie nie wykorzystane mają ważność do roku od daty wykupienia. Po tym czasie usługa uznana będzie za wykonaną.
XIX. ZASADY RYTUALNE
1. Podczas wykonywania rytuału:
a. Nie korzystać z żadnych usług od wróżek i wróżących osób, magów, znachorek/rów itp. Tym samym nie wykonywać żadnych własnych (zleconych, wykonywanych przez inne osoby) czynności magicznych między innymi:
– Stawianie sobie i innym osobom Kart Tarota, wróżenie wahadełkiem, zabawy Andrzejkowe z przelewaniem wosku itp.
– Wszelkiego rodzaju medytacje (Yoga) itp.
– Palenie jakichkolwiek świec w intencji, palenie świec zapachowych itp.
– Używanie wszelkiego rodzaju kadzideł, kadzidełek itp.
– Używanie aromaterapii – dyfuzorów, odświeżaczy powietrza wykorzystujące olejki aromatyzowane i zapachowe, perfumy w aerozolu, zapachy do odkurzaczy itp.
– Niekonwencjonalne leczenie – Hipnoza, Reiki, Księgi Akaszy, Odczytywanie Aury, Analiza Zdjęcia (selfie) itp.
– Kąpiele w Intencji (Oczyszczające energetycznie) z aromatami, olejkami eterycznymi i zapachowymi, solą „oczyszczającą” itp.
– Zabawa w Magię (tabliczka Ouija), wywoływanie „duchów” itp.
– Usunąć z ciała osoby zlecającej działania magiczne i z jej otoczenia wszelkiego rodzaju wisiorków, emblematów i symboli związanych z Magią.
a1. Jeśli są wątpliwości co do w/w punktów wówczas niezwłocznie należy skontaktować się z PRACOWNIA DRUIDA, w celu zweryfikowania ewentualnych innych działań mogących mieć jakikolwiek wpływ na zlecone działania Magiczne (Rytuały) PRACOWNI DRUIDA.
b. Unikać osób, które zajmują się (są podejrzenia) w jakimś stopniu magią. Toksycznych osób itp. (zawiesić kontakty, jeśli ma się poczucie, że takie osoby są Toksyczne)
c. Nie informować nigdy i pod żadnym pozorem osób trzecich o rodzaju wykonywania rytuału w tym osób, których również dotyczy to działanie magiczne.
d. Na czas wykonywania rytuału nie korzystać z platform społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Instagram, TikTok itp.( chyba, że jest to niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej). Zaprzestać całkowicie odwiedziny i obserwacje stron i grup EZO lub o podobnej tematyce. Nie oglądać programów EZO TV i podobnych w każdej postaci medialnej (telewizja, YouTube, TikTok) itp.
e. W czasie wykonywania rytuału stosować się bezwzględnie do zaleceń zleconych przez osobę wykonującą rytuał dotyczących danego rytuału.
2. Po zakończeniu wykonywania rytuału lub działań magicznych:
a. Osoba zlecająca działania magiczne musi być świadoma znaczenia Magii i z pełną odpowiedzialnością i uświadomieniu powinna rozumieć co zleca Pracowni Druida w świetle prawa i własnego sumienia.
b. Osoba zlecająca działania magiczne powinna do końca swoich dni dotrzymać tajemnicy związanej ze zleceniem danych działań magicznych.
c. Jeśli wykonywane były na zlecenie wszelkiego rodzaju magiczne zabezpieczenia, to osoba zlecająca musi zrezygnować na zawsze z własnoręcznych jakichkolwiek działań magicznych (punkt 1.)
d. Zaleca się po wykonaniu zleconych działań magicznych ograniczyć spożywanie alkoholu lub w ogóle nie używać alkoholu i używek działających na świadomość zleceniodawcy.
3. Osoba zlecająca nie stosująca się do Zasad Rytualnych w Punkcie 2. (a, b, c, d) może liczyć się z tym, że zlecone działania magiczne przestaną działać – natychmiast. W dosłownym znaczeniu – Czar pryśnie.
4. Jeśli podczas wykonywania Rytuału Zleceniodawca-Klient dopuści się znieważania osoby wykonującej czynności Magiczne z własnych pobudek (alkohol, używki, itp) w istocie zniewagi, która sprowadza się do zachowania, które polega na okazaniu innej osobie pogardy, uwłaczaniu czci, ubliżaniu jej, poniżeniu lub innym zachowaniu obraźliwym wówczas automatycznie zostają przerwane wszelkie czynności magiczne i zerwana zostaje umowa Kupna Sprzedaży z klientem, który tego czynu dokonał. W tym:
a. Szantaż emocjonalny, szantaż z groźbami, roszczeniowe podejście klienta do metod wykonywania Rytuału i Usług z tym związanych,
b. Zastraszanie, groźby karalne,
c. Obraźliwe wypowiadanie się i używanie wulgarnych słów w stosunku do osoby wykonującej działania magiczne na zlecenie klienta.
d. Wymuszanie zmiany Umów słownych i pisemnych wcześniej uzgodnionych.
5. Zleceniodawca-Klient powinien poinformować PRACOWNIA DRUIDA niezwłocznie, jeśli występują trudności ze zrozumieniem znaczenia Zasad Rytualnych i jeśli:
a. Klient choruje na dysleksję, dysortografię i dysgrafię, chorobę alkoholową.
b. Klient jest osobą niepełnosprawną.
c. Klient leczy się na choroby psychiczne – nerwica lekowa, schizofrenia, depresja, depresja po urazowa, itp.
d. Klient ma inne choroby, które uniemożliwiają prawidłowe kontaktowanie się ze środowiskiem w tym również z PRACOWNIA DRUIDA.
NIE STOSOWANIE SIĘ DO ZASAD RYTUALNYCH SPOWODUJE ZERWANIE UMOWY KUPNA SPRZEDAŻY ZAWARTEJ POMIĘDZY KLIENTEM A FIRMĄ PRACOWNIA DRUIDA W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM
FIRMA PRACOWNIA DRUIDA NIE ODPOWIADA ZA NARUSZENIA ZASAD RYTUALNYCH PRZEZ KLIENTA JEŚLI KLIENT NIE POTWIERDZIŁ OŚWIADCZENIEM ZAPOZNANIE SIĘ KLIENTA Z ZASADAMI RYTUALNYMI I WYRAŻENIEM ZGODY KLIENTA NA ICH STOSOWANIE SIĘ W CZASIE TRWANIA RYTUAŁÓW.
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z Zasadami Rytualnymi proszę niezwłocznie skontaktować się z PRACOWNIA DRUIDA
Więcej informacji – Zadzwoń +48 694 106 606
PLIKI DO POBRANIA:
You must be logged in to post a comment.